Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lufthavnen i Gazipasa

5 deltagere

Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af mammasine Tors 18 Sep 2008, 04:19

JUBII
Det et vist ganske officielt nu at den nye lufthavn indvies 29 Oktober 2008. Håber at mit fly 23 November lander der istedet for Antalya for så har jeg ganske kort vej "hjem". Jeg bor i Mahmutlar :bball:
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af mdk Lør 27 Sep 2008, 15:39

Jeg har læst at den først tages i brug, for internationale ruter, til sommer næste år. Det er bare rigtig øv, det ville være rigtig rart at slippe for 2 timers buskørsel!

nio

mdk
Medlem

Antal indlæg : 36
Age : 39
Geografisk sted : København
Registration date : 27/08/08

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af hanim Tirs 28 Okt 2008, 05:32

Jeg har i dag faaet en mail fra 2base ejendomsmaegler i Alanya, hvor der var stod dette ang lufthavnen :
Gasipasas lufthavn var oprindeligt sat til at åbne 29. oktober 2008. Datoen er dog nu udskudt til maj næste år, da arbejdet med at få lufthavnen klargjort ikke var afsluttet.
Usikkerheden om åbningsdato samt brugen er lufthavnen er dermed fortsat usikker. Det vides heller ikke endnu med sikkerhed om landingsbanen bliver udvidet således at større fly også kan lande.
Som tidligere fortalt her i nyhedsbrevet har der været rygter om stort set alt lige fra at en bjerttop skal fjernes til at hovedvejen syd for lufthavnen skulle føres under en forlænget landingsbane. Intet af dette er dog indtil videre blevet til noget.
Sidste nye rygte går på en ”plan B” for lufthavnen, hvor TAV – firmaet som har leaset lufthavnen af myndighederne – sammen med investorer skulle ville bygge et yderst luksuriøst Spa- og Wellness center og i den forbindelse benytte lufthavnen til transport af gæster til dette Spa og Wellnesscenter. Dette rygte kommer fra en tysk avis.
Faktum er derfor stadigvæk af vi endnu ikke helt ved hvornår og under hvilken form lufthavnen i Gasipasa kommer til at fungere...
hanim
hanim
Super medlem

Antal indlæg : 81
Age : 58
Geografisk sted : Broby
Registration date : 14/06/08

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af mammasine Tirs 28 Okt 2008, 05:39

Jeg ved kun at der bliver prøvelanding her en af dagene med indenrigsfly vist imorgen, og at den forhåbentlig er klar til start maj 2009. Men det er jo Tyrkiet og intet er sikkert før de første afgange er solgt ....
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af *sarah* Tors 03 Sep 2009, 09:54

mammasine skrev:Jeg ved kun at der bliver prøvelanding her en af dagene med indenrigsfly vist imorgen, og at den forhåbentlig er klar til start maj 2009. Men det er jo Tyrkiet og intet er sikkert før de første afgange er solgt ....

Hej.
Er der kommet mere nyt omkring den lufthavn siden sidste år??

*sarah*
Nyt medlem

Antal indlæg : 8
Age : 40
Registration date : 02/09/09

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af mammasine Tors 03 Sep 2009, 10:57

Jeg ved kun at der har været prøvelanding og at den er godkendt nu. Men det tager altid tid at få startet ruter op så venter stadig ...
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af mille Tors 03 Sep 2009, 11:48

det ville da være rart hvis der kom gang i den lufthavn jeg tror der ville komme flere til alanya hvis de ikke skal kører i bus i 2 timer fra antalya. men jeg må nok sige at jeg skal se det før jeg tror på det. men måske når jeg skal derned næste år. så kan jeg da håbe den er åben.
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 53
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Lufthavnen i Gazipasa Empty Sv: Lufthavnen i Gazipasa

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum