Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

er det bare mig eller?

2 deltagere

Hey Alanya :: Chat :: Chat

Go down

er det bare mig eller? Empty er det bare mig eller?

Indlæg af johanna-mini Søn 25 Okt 2009, 05:53

Jeg skal ned og besøge min kæreste i Alanya den 1. november. Og jeg er ved at gå i PANIK! Har hele tiden haft det sådan at jeg ville tage det helt stille og roligt, så har været nede og besøge ham, men det har været med en veninde, så vi kun har haft nogle hele dagen sammen og så ellers et par timer om dagen. Men nu skal jeg satme afsted alene, en hel uge kun med ham. Og må indrømme at jeg virkelig er skræmt selvom jeg selvfølgelig stadig glæder mig helt vildt til at have ham for mig selv en hel uge Very Happy er allerede begyndt at pakke. det bliver skønt.
Er det bare mig eller er det en stor ting?

Det ville hjælpe mig rigtig meget at høre lidt om hvordan i har oplevet det osv, så jeg kan få lidt ro på nerverne.

Og jo, har aldrig været i Alanya på den her tid af året, så kunne også godt bruge lidt hjælp til hvad for noget tøj osv man har brug for?

johanna-mini
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 33
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 20/09/09

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af Dalajne Søn 25 Okt 2009, 07:06

Hejsa.
Hvor er det dejligt at du har fundet en fyr i Alanya. Og jeg kan godt forstå at du glæder dig rigtig meget! Jeg har selv en kæreste i tyrkiet, som jeg faktisk er forlovet med idag. Jeg er selv kun 20 år. Men vi har været sammen i lidt over 2 år. Det har selvfølgelig været rigtig svært at undvære hinanden, men vi har sagtens kunne få det til at fungere. Og jeg skal sige dig, jeg er stadig nervøs, hver gang jeg skal ned og se ham, og måske ikke har set ham i halvanden måned. Eller måske ikke nervøs, men altid masser af sommerfugle i maven. Han har før været og besøge mig i Danmark, og han kommer igen d. 22 november, hvor vi har planer om at han skal blive her. Så det håber jeg kan lykkes!
Og selvfølgelig er du skræmt, nervøs, spændt osv. Og det skal man ligesom også være, når det er første gang man skal alene. Det bliver jo en mega oplevelse. Og på den måde, kan i sikkert også finde ud af om det er jer to. Når man får lidt alene tid sammen.

Altså, om dagen kan du sagtens gå i t-shirts dernede. Og dagene kan være meget skiftende. Jeg kom hjem d. 17 fra tyrkiet, og der var det dejligt hver. Men om aftenen havde jeg en trøje og et par jeans på, da jeg ellers synes der var for koldt. Men jeg er også en der tit fryser, så kan ikke svare dig helt :b men om dagen gik jeg da i t-shirts Very Happy hehe. Men ta' også nogle lange bukser og nogle langærmede trøjer med. Så er du på den sikre side :-)

Mvh Line.
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af johanna-mini Søn 25 Okt 2009, 14:47

Hold da op, det er da vildt dejligt at i er blevet forlovet. Tillykke Very Happy Altså jeg synes næsten at det at man skal gå og savne en person så meget hver eneste dag i evigheder gør det så specielt og at man så også nyder hvert øjeblik man har med ham dobbelt så meget.
Ja det er en blanding mellem skræk, glæde og en masse masse sommerfugle nede i maven. Men uden tvivl, jeg er virkelig nervøs! Glæder mig sådan til at stå i lufthavnen og han henter mig.
Jeg håber virkelig at det lykkes for jer at få lov til at beholde ham i danmark.
Hvor ofte plejer i at besøge hinanden?
Haha, jeg er også en der fryser ret tit, så tror jeg gør som dig. Egenligt bare pakke lidt af hvert. Ville bare føle mig som en idiot hvis jeg havde det fuldstændig forkerte tøj med.

Og tusind tak for hjælpen Very Happy rigtig rart at vide at jeg ikke er den eneste med nerver og sommerfugle!

johanna-mini
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 33
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 20/09/09

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af Dalajne Man 26 Okt 2009, 14:58

Tak Very Happy Ja, det er der helt sikkert noget specielt, og så nyder man nemlig alt den tid dobbelt så meget. Det har du helt ret i!
Jeg kan godt forstå at du glæder dig rigtig meget, det bliver da også vildt spændende. Og så håber jeg at det kommer til at gå godt.
Jamen jeg har faktisk besøgt ham ofte, ca hver 5-6 uge, så det er ofte Very Happy .. og så har han så været i Danmark en gang før. Så det er ikke fordi vi ikke ser hinanden. Men jeg kan simpelthen ikke undvære ham i længere tid. Hehe.
Jamen det var da så lidt, du er altid velkommen til at spørge om mere, hvis du kommer i tvivl om noget.
Hilsen Line
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af johanna-mini Man 26 Okt 2009, 17:27

Dalajne skrev:Tak Very Happy Ja, det er der helt sikkert noget specielt, og så nyder man nemlig alt den tid dobbelt så meget. Det har du helt ret i!
Jeg kan godt forstå at du glæder dig rigtig meget, det bliver da også vildt spændende. Og så håber jeg at det kommer til at gå godt.
Jamen jeg har faktisk besøgt ham ofte, ca hver 5-6 uge, så det er ofte Very Happy .. og så har han så været i Danmark en gang før. Så det er ikke fordi vi ikke ser hinanden. Men jeg kan simpelthen ikke undvære ham i længere tid. Hehe.
Jamen det var da så lidt, du er altid velkommen til at spørge om mere, hvis du kommer i tvivl om noget.
Hilsen Line

Hvor er det egenligt dejligt at der er andre på min alder som kan få det til at fungere med en så langt væk, en lille bekræftigelse i at det absolut ikke er umuligt! Very Happy hehe. Har du så mødt hans familie og sådan?
Nej jeg ved hvad du mener, kom hjem fra ham her den 25 september og synes det er forfærdeligt. Sidder bare omme i skolen og drømmer mig tilbage til ham igen.
Jo tak, jeg kommer nok til at skrive et par gange endnu Smile

Johanna.

johanna-mini
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 33
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 20/09/09

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af Dalajne Tirs 27 Okt 2009, 03:34

Ja, da jeg mødte min kæreste syntes jeg også at det var vildt dejligt, hvis jeg fandt nogen på min egen alder, som kunne få det til at fungere. For så følte man selv at man havde lidt mere håb om at det kunne lykkes, selvom det lyder lidt fjollet Razz hehe.
Hans familie bor 9 timer fra Alanya, så har faktisk først lige mødt dem her i oktober måned. Fordi der aldrig har været så meget tid når jeg har været der.
Men det var en kæmpe stor oplevelse! og heldigvis var de vilde med mig, og behandlede mig som en prinsesse. Hehe. Så endelig fik jeg dem mødt, langt om længe. Men må godt nok indrømme jeg var noget nervøs, inden jeg skulle møde dem. Og ingen af dem kunne snakke engelsk. Og jeg kan jo kun snakke lidt tyrkisk, så det var lidt akavet i starten. Hehe.

Hvornår mødte i hinanden? Og hvor mange gange har du besøgt ham dernede?
Du må meget gerne skrive, det er altid hyggeligt at dele sine oplevelser med andre, der oveni købet selv kender til det :p
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af johanna-mini Tirs 27 Okt 2009, 16:04

Dalajne skrev:Ja, da jeg mødte min kæreste syntes jeg også at det var vildt dejligt, hvis jeg fandt nogen på min egen alder, som kunne få det til at fungere. For så følte man selv at man havde lidt mere håb om at det kunne lykkes, selvom det lyder lidt fjollet Razz hehe.
Hans familie bor 9 timer fra Alanya, så har faktisk først lige mødt dem her i oktober måned. Fordi der aldrig har været så meget tid når jeg har været der.
Men det var en kæmpe stor oplevelse! og heldigvis var de vilde med mig, og behandlede mig som en prinsesse. Hehe. Så endelig fik jeg dem mødt, langt om længe. Men må godt nok indrømme jeg var noget nervøs, inden jeg skulle møde dem. Og ingen af dem kunne snakke engelsk. Og jeg kan jo kun snakke lidt tyrkisk, så det var lidt akavet i starten. Hehe.

Hvornår mødte i hinanden? Og hvor mange gange har du besøgt ham dernede?
Du må meget gerne skrive, det er altid hyggeligt at dele sine oplevelser med andre, der oveni købet selv kender til det :p

Jamen det er rigtigt, nu tør jeg ihvert fald tro på at der er en mening med at tage ned og besøge ham igen og igen. Okay, det er da dejligt. Det er også altid dejligt at have mødt familien, og at de så er vilde med dig er jo bare et kæmpe plus. Hehe. Kan godt forstå du var nervøs og så specielt når i ikke kunne snakke sådan rigtig sammen. Tror slet ikke jeg ville være istand til at snakke det tyrkisk jeg havde lært i det øjeblik altså.

Jamen jeg var en uge på ferie med en ven, og så mødte jeg ham på den restaurant hvor han arbejder, hvor vi sad og snakkede hele aftenen, og så mødtes vi igen da han fik fri hver aften hele ugen. så havde vi egenligt sagt farvel aftenen før jeg skulle hjem igen, men næste dag da vi skulle ud til bussen stod han nede foran. Har været nede og besøge ham 3 gange siden sommer, selvom jeg ville ønske at det var meget mere, men på su kan jeg desværre ikke få råd til flere besøg.

du kunne ikke forestille dig at bo i tyrkiet med ham eller?

johanna-mini
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 33
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 20/09/09

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af Dalajne Tors 29 Okt 2009, 03:17

Nej, det er nemlig ikke særlig meget man kan rejse for sin su.
Men det er da dejligt at du stadig har kunne besøge ham 3 gange siden.

Nej, jeg var egentlig heller ikke helt i stand til at snakke tyrkisk, men min kæreste sagde bare jeg skulle prøve, for det gjorde han jo også i danmark. Så måtte heller gøre det. Hehe.

Jo, kunne nok godt bo dernede når jeg er færdig med min uddannelse osv. Men det ville nok være svært for mig, da jeg føler at man går flere år tilbage når man rejser derned. Men det er også derfor vi prøver sverige-løsningen nu. Og så må vi se hvad der sker. Hvis han får afslag, er muligheden selvfølgelig også at flytte til tyrkiet. Men det med også at skulle flytte fra familie, venner osv. Det er jo også stort.
Du må have en rigtig god tur ned til din kæreste i dag Very Happy
Gid det var mig!!
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af Dalajne Tors 29 Okt 2009, 03:18

Ups.. Ved ikke lige hvad jeg troede, troede vist det var d. 1 november Razz
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

er det bare mig eller? Empty Sv: er det bare mig eller?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Hey Alanya :: Chat :: Chat

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum