Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Job i København. Bolig i sverige? :S

Hey Alanya :: Chat :: Chat

Go down

Job i København. Bolig i sverige? :S Empty Job i København. Bolig i sverige? :S

Indlæg af Dalajne Tors 27 Aug 2009, 12:10

Er der nogen herinde, der kender et sted de kan anbefale hvor jeg kan søge job i København? Eller måske kender et sted hvor de tit tager nye folk ind.
Ser i.. Jeg har planer om at flytte til sverige med min kæreste. Og idet skal jeg bruge et job i københavn. Men jeg synes det er rigtig svært at bo i Jylland, og skulle søge job i København. Der ville det være nemmere hvis nogen kunne hjælpe. Jeg har søgt mange steder over nettet. Men da det først er til januar jeg skal bruge jobbet, kan det være svært.

OG HVIS i nu skulle kende nogen der bor i sverige, der mangler en lejer. (mig og min kæreste) må i også meeeget gerne sige til! Det er fra januar vi ville flytte. Håber nogle kan hjælpe mig. Da det er så svært at finde lejligheder og jobs nu om dage.

Derfor tænkte jeg på heyalanya, da alle i mennesker plejer at være rigtig gode til at hjælpe andre herinde. Så i må meget gerne skrive hvis i kender til noget, eller muligvis kan hjælpe mig? Rolling Eyes

Knus Line
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


Hey Alanya :: Chat :: Chat

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum