Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ADVARSEL !!

+3
mdk
karina_j1974
Christinatimm
7 deltagere

Go down

ADVARSEL !! Empty ADVARSEL !!

Indlæg af Christinatimm Lør 06 Jun 2009, 01:53

Hej med jer..

Ja jeg ville lige advare jer mod et "nyt" og billigt rejsebureau.. Nemlig det som hedder www.alobillet.dk
Det er nemlig Hikmet fra Anatolien som er igang igen Very Happy

Ha en skøn sommer..
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af karina_j1974 Lør 06 Jun 2009, 14:54

Christinatimm skrev:Hej med jer..

Ja jeg ville lige advare jer mod et "nyt" og billigt rejsebureau.. Nemlig det som hedder www.alobillet.dk
Det er nemlig Hikmet fra Anatolien som er igang igen Very Happy

Ha en skøn sommer..

1000 Tak skal du have Smile
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af mdk Søn 07 Jun 2009, 15:13

Det var godt med en advarsel, der var nemlig en veninde som fortalte mig at der var billige billetter på den side. Rart at vide at man skal holde sig langt væk

mdk
Medlem

Antal indlæg : 36
Age : 39
Geografisk sted : København
Registration date : 27/08/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af Pia Man 08 Jun 2009, 00:58

UTROLIGT han kan få lov at oprette nyt firma igen igen igen affraid

Men tak for advarslen - sidder nemlig og kigger efter billige rejse til på søndag - så vil nødigt blive taget ved næsen!!!

bjæø

Pia
Nyt medlem

Antal indlæg : 22
Age : 45
Geografisk sted : Svenstrup (Aalborg)
Registration date : 28/04/09

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Re: Advarsel ..

Indlæg af mammasine Man 08 Jun 2009, 13:33

Jeg fik ellers sådan en fin reklamemail fra det ny firma for nogle uger siden så jeg gik forbi og fortalte Hikmet at jeg synes det er frækt at sende mig mails, og at jeg ikke på nogen måde vil handle med ham før jeg får de penge han skylder mig eller han giver mig de 5 billetter som jeg selv måtte købe for at komme retur til DK.
Han påstod at det ikke er hans firma.
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af karina_j1974 Man 08 Jun 2009, 15:06

mammasine skrev:Jeg fik ellers sådan en fin reklamemail fra det ny firma for nogle uger siden så jeg gik forbi og fortalte Hikmet at jeg synes det er frækt at sende mig mails, og at jeg ikke på nogen måde vil handle med ham før jeg får de penge han skylder mig eller han giver mig de 5 billetter som jeg selv måtte købe for at komme retur til DK.
Han påstod at det ikke er hans firma.

Du er for sej... Men tænk at han benægtede det....
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af mammasine Man 08 Jun 2009, 16:38

Det er vist hans brors firma, men det hjælper jo ikke meget hvis det er penge Hikmet skylder andre der er brugt til oprettelsen af det nye.
For mit vedkommende vidste jeg at den var lidt gal med Anatolien da vi tog på efterårsferie, men billetterne var købt lang tid i forvejen(meget billigt) og jeg fik nogle til rimelig pris da han aflyste vores fly så for mit vedkommende er det mere princippet. Jeg har min egen lejlighed, og byttede et par vagter så det ikke gik ud over arbejdet da vi blev i varmen en uge ekstra. Er faktisk rigtig ærgerlig over at han måtte lukke ned for konceptet var godt. Og der er behov for konkurrence til tyrkieteksperten.
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af Pia Tirs 09 Jun 2009, 05:09

Helt ENIG Very Happy Vi kunne godt bruge andre "discount" selskaber som udbyder billige rejser - det vil klart øge konkurrecen på markedet! Men det er jo meget vigtigt at det bygger på et konkret koncept og ikk fusk som Anatolien gjorde!!!

Uhhha - mon jeg finder en billig rejse på søndag - det vil jeg godt nok håbe læm

Pia
Nyt medlem

Antal indlæg : 22
Age : 45
Geografisk sted : Svenstrup (Aalborg)
Registration date : 28/04/09

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af Christinatimm Tirs 09 Jun 2009, 12:40

Hmm, min veninde fik en uge uspe. med TE til 895,- i søndags..
Nå men ja, jeg har mårke snart gode nyheder om et NYT rejsebureau - men kan ikke sige mere lige nu Cool
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af mammasine Tirs 09 Jun 2009, 14:32

Tro mig vi venter spændt. Vi skal med Turkish airlines denne sommer. Har ekstra barn med ned. Hendes mor og søster kommer efter 1 uge og tager eget + en af mine med retur efter nogle uger. Jeg, stor datter og barnebarn bliver så 1œ uge ekstra. Er inderlig træt af regn, og trænger en ordentlig twister.
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af Pia Ons 10 Jun 2009, 10:45

Ja så godt de var meget billigt sidste weekend Shocked men har lige bestilt idag - vil være sikker på at komme derned og kunne ikk blive ved at have is i maven No
men jeg er tilfreds - vi kommer afsted for 1500 pr.psn. med alt dvs. flyver med Bravo Tours og min veninde dernede har booket hotel til mig Smile sååå nu er jeg rolig og kan sætte mig ned og glæde mig cheers

Lyder godt - hvis der kommer et nyt billigt selskab... det glæder vi os til at høre mere om Christina Razz

Pia
Nyt medlem

Antal indlæg : 22
Age : 45
Geografisk sted : Svenstrup (Aalborg)
Registration date : 28/04/09

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af karina_j1974 Tors 11 Jun 2009, 14:14

Christinatimm skrev:Hmm, min veninde fik en uge uspe. med TE til 895,- i søndags..
Nå men ja, jeg har mårke snart gode nyheder om et NYT rejsebureau - men kan ikke sige mere lige nu Cool

Ja vi venter spændt Cool
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af mdk Fre 12 Jun 2009, 16:50

Ja det vil være skønt hvis der kommer en udfordrer til TE...

Deres flybilletter for 1 uge koster 3-4000kr i den periode jeg gerne vil afsted i juli og det koster billetter også hos stort set alle andre rejseselskaber. Og synes bare at det er alt for mange penge for en flybillet Shocked

mdk
Medlem

Antal indlæg : 36
Age : 39
Geografisk sted : København
Registration date : 27/08/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af mammasine Fre 12 Jun 2009, 18:15

Jeg har hørt at cimber forsøger at få rute til Gazipasa fra 2010 og det burde give nogle billigere billetter.
Jeg har lige sluppet 16000 for 4 billetter med turkish airways men har også været meget sent ude. Vi er afsted 22/6-29/7 så det er jo en længere periode og derfor til at leve med.
Er det til at have is i maven og så satse på at der kommer en billig billet i sidste øjeblik ?
Nogen der ved hvad de billigste hotteller koster i sommerperioden ? Både i Alanya og udenfor ?
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty ...

Indlæg af Dalajne Lør 13 Jun 2009, 00:59

Ja, det er blevet dyrt! Og kunne derfor være rart med noget konkurrence.
Min familie skulle have købt billetter til 5 pers. til juli måned, i 2 uger med TE. Men da de skulle bestille blev det 4600kr pr. person. Sidste år fik de det til 3300 pr person. Og det var i samme måned. Og de var tidligere ude i år, end sidste år. Så priserne er steget!

Men jeg var meget heldig og fik en billig billet. Jeg købte billet ved TE. fra d. 22 juni-27 juli og jeg fik det for 2900kr. Så det var bare dejligt!
Dalajne
Dalajne
Super medlem

Antal indlæg : 104
Age : 35
Geografisk sted : Århus - Alanya
Registration date : 07/12/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af Pia Lør 13 Jun 2009, 13:13

mammasine skrev:Jeg har hørt at cimber forsøger at få rute til Gazipasa fra 2010 og det burde give nogle billigere billetter.
Jeg har lige sluppet 16000 for 4 billetter med turkish airways men har også været meget sent ude. Vi er afsted 22/6-29/7 så det er jo en længere periode og derfor til at leve med.
Er det til at have is i maven og så satse på at der kommer en billig billet i sidste øjeblik ?
Nogen der ved hvad de billigste hotteller koster i sommerperioden ? Både i Alanya og udenfor ?

Min veninder, som bor i Alanya, har fundet billigt hotel til mig - vi skal give ca 80kr. pr. nat - dog er det uden pool... men der er super mange billige hoteller dernede!
Prøv at kigge her http://www.alanya.cc/en der er mit hotel - det hedder Midi Hotel - fint til prisen og kun 100 meter fra den offentlige pool - og 150 meter til stranden Very Happy

Pia
Nyt medlem

Antal indlæg : 22
Age : 45
Geografisk sted : Svenstrup (Aalborg)
Registration date : 28/04/09

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af karina_j1974 Lør 13 Jun 2009, 14:53

Pia skrev:
mammasine skrev:Jeg har hørt at cimber forsøger at få rute til Gazipasa fra 2010 og det burde give nogle billigere billetter.
Jeg har lige sluppet 16000 for 4 billetter med turkish airways men har også været meget sent ude. Vi er afsted 22/6-29/7 så det er jo en længere periode og derfor til at leve med.
Er det til at have is i maven og så satse på at der kommer en billig billet i sidste øjeblik ?
Nogen der ved hvad de billigste hotteller koster i sommerperioden ? Både i Alanya og udenfor ?

Min veninder, som bor i Alanya, har fundet billigt hotel til mig - vi skal give ca 80kr. pr. nat - dog er det uden pool... men der er super mange billige hoteller dernede!
Prøv at kigge her http://www.alanya.cc/en der er mit hotel - det hedder Midi Hotel - fint til prisen og kun 100 meter fra den offentlige pool - og 150 meter til stranden Very Happy

Ja det ved jeg ... da jeg var dernede i Maj gav jeg kun 650,- for 14 dage, igennem :
http://www.hotels4u.com

Og i sidst i aug. skal vi bo på Safran apart hotel, men der skal jeg gi 2600,- for 3 uger og det er incl. aircontion. Så søg omkring ...
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af mammasine Lør 13 Jun 2009, 16:35

Det var nu mere af nysgerrighed jeg spurgte mht hotel/lejlighed. Har nogle gange gæster som der ikke er plads til hos mig, og så er det jo rart at vide hvad de kan slippe med.
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af johanna-mini Lør 26 Sep 2009, 12:59

Hej Smile Jeg skal til Alanya her der 9, håber jeg ihvert fald på. Men har simpelthen brugt så mange timer på at finde noget billigt at jeg er blevet så forvirret over det. Jeg håber i kan hjælpe lidt med hvor i plejer at købe jeres billetter henne? I lyder til at have lidt mere erfaring end mig med det.

Håber i kan hjælpe, ville virkelig bare være dejligt. Skal nemlig ned og besøge min kæreste og er studerende så en flybillet til 5000 kr ca er lidt for mange penge til en på su.

johanna-mini
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 33
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 20/09/09

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af karina_j1974 Lør 26 Sep 2009, 14:30

johanna-mini skrev:Hej Smile Jeg skal til Alanya her der 9, håber jeg ihvert fald på. Men har simpelthen brugt så mange timer på at finde noget billigt at jeg er blevet så forvirret over det. Jeg håber i kan hjælpe lidt med hvor i plejer at købe jeres billetter henne? I lyder til at have lidt mere erfaring end mig med det.

Håber i kan hjælpe, ville virkelig bare være dejligt. Skal nemlig ned og besøge min kæreste og er studerende så en flybillet til 5000 kr ca er lidt for mange penge til en på su.

Hejsa...

Prøv at søg på :
http://www.flypgs.com

Jeg har lige bestilt billet til min kæreste d. 19 dec til 1250 kr. tur/retur. Det er ret billigt.
Men godt nok skal han mellemlande i Istanbul.

Karina
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af johanna-mini Søn 27 Sep 2009, 13:48

karina_j1974 skrev:
johanna-mini skrev:Hej Smile Jeg skal til Alanya her der 9, håber jeg ihvert fald på. Men har simpelthen brugt så mange timer på at finde noget billigt at jeg er blevet så forvirret over det. Jeg håber i kan hjælpe lidt med hvor i plejer at købe jeres billetter henne? I lyder til at have lidt mere erfaring end mig med det.

Håber i kan hjælpe, ville virkelig bare være dejligt. Skal nemlig ned og besøge min kæreste og er studerende så en flybillet til 5000 kr ca er lidt for mange penge til en på su.

Hejsa...

Prøv at søg på :
http://www.flypgs.com

Jeg har lige bestilt billet til min kæreste d. 19 dec til 1250 kr. tur/retur. Det er ret billigt.
Men godt nok skal han mellemlande i Istanbul.

Karina

Tusind tak for hjælpen, fik bestilt en billet til 1200 tur/retur. Skal så godt nok også mellemlande i Istanbul, men det er prisen værd synes jeg.
Mange tak for hjælpen.

Johanna.

johanna-mini
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 33
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 20/09/09

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af karina_j1974 Søn 27 Sep 2009, 14:52

johanna-mini skrev:
karina_j1974 skrev:
johanna-mini skrev:Hej Smile Jeg skal til Alanya her der 9, håber jeg ihvert fald på. Men har simpelthen brugt så mange timer på at finde noget billigt at jeg er blevet så forvirret over det. Jeg håber i kan hjælpe lidt med hvor i plejer at købe jeres billetter henne? I lyder til at have lidt mere erfaring end mig med det.

Håber i kan hjælpe, ville virkelig bare være dejligt. Skal nemlig ned og besøge min kæreste og er studerende så en flybillet til 5000 kr ca er lidt for mange penge til en på su.

Hejsa...

Prøv at søg på :
http://www.flypgs.com

Jeg har lige bestilt billet til min kæreste d. 19 dec til 1250 kr. tur/retur. Det er ret billigt.
Men godt nok skal han mellemlande i Istanbul.

Karina

Tusind tak for hjælpen, fik bestilt en billet til 1200 tur/retur. Skal så godt nok også mellemlande i Istanbul, men det er prisen værd synes jeg.
Mange tak for hjælpen.

Johanna.

Der var så lidt...Vi hjælper hinanden... Very Happy
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

ADVARSEL !! Empty Sv: ADVARSEL !!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum