Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dyrt at bo i Alanya ???

4 deltagere

Hey Alanya :: Chat :: Chat

Go down

Dyrt at bo i Alanya ??? Empty Dyrt at bo i Alanya ???

Indlæg af mette boelsmand Man 02 Mar 2009, 12:30

[center]Ja jeg ved godt at det er svært at svare på, men passer det at det er dyrt at bo i Alanya ?

Nu er de efterhånden 5 år siden at vi sidst var i Alanya, så jeg ved jo kun hvad tingene kostede dengang.
Grunden til at jeg spørger er at flere fra mit arbejde siger at DET ER Så dyrt at bo der.

I min pengepung´s verden er det dyrt når det er samme pris eller dyrere end det er herhjemme.

Vi har lige bestilt en uges ophold på Elite orkide og vi glæder os som små børn til at komme afsted.

Så hvis har nogle gode råd til os, ( en lille famillie med en datter på snart 3 år) Ang. hvad vi SKAL opleve så bare skriv til mig

På forhånd tak for hjæpen

Mette

mette boelsmand
Nyt medlem

Antal indlæg : 7
Age : 43
Geografisk sted : karise, Danmark
Registration date : 21/02/09

http://www.123hjemmeside.dk/signelouis.dk

Tilbage til toppen Go down

Dyrt at bo i Alanya ??? Empty Sv: Dyrt at bo i Alanya ???

Indlæg af mille Man 02 Mar 2009, 13:50

Hej Mette
selvfølgelig er det dyre end for 5 år siden men går man ind på nettet og finder hotellet eller lejligheden selv så kan man få det til en billig penge og det koster langt mindre dernede end herhjemme da jeg var der nede sidste år i august fandt jeg selv min hotellejlighed og for 21 dage gav jeg 2390 kr. det var 15 euro pr. dag og det synes jeg ikke er dyrt. og det er stadigvæk billigt at spise dernede og hvis man er go til at (prutte ) om prisen kan man for mange ting billigt. håber det gav dig nogle svar.
hilsen camilla
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Dyrt at bo i Alanya ??? Empty Sv: Dyrt at bo i Alanya ???

Indlæg af Pia Ons 29 Apr 2009, 03:10

Hej Mette

Du skriver bo - mener du selv huslejen/hotellet eller det daglige forbrug???
Hvis jeg forstår dig rigtigt mener du forbruget - ud over rejsen, og besvare der efter Smile

Min erfaring er at det er billigt sammenlignet med her hjemme og med mange andre rejse mål f.eks. Grækenland. Min datter og jeg var dernede i 2 uger i aug. 08 og brugte -med ALT- 6000kr. (mad - drikke - tøj - og meget mere) det vil jeg bestemt ikk kunne gøre andre steder....

Dog har jeg kun rejst dernede de sidste 3 år - og har hørt priserne er dyre nu end for bare 4-5 år siden - men sådan er det jo overalt i verden!!! Men hvis du så tager højde for valutakursen - som er meget svingende - da du også spar lidt ved at købe valuta når kursen er lav... Smile

Jeg synes det er et super lækkert sted at holde ferie - også med små børn! Så vil bare ønske jer en super lækker ferie - det skal nok blive lækkert.... og billigt!!! hi hi

Knus Piv

Pia
Nyt medlem

Antal indlæg : 22
Age : 45
Geografisk sted : Svenstrup (Aalborg)
Registration date : 28/04/09

Tilbage til toppen Go down

Dyrt at bo i Alanya ??? Empty Sv: Dyrt at bo i Alanya ???

Indlæg af karina_j1974 Ons 29 Apr 2009, 13:02

Hej Mette.

Jeg er enige med Pia og Camilla, men alkoholen koster ca. det sammen som herhjemme.

Knus
Karina
karina_j1974
karina_j1974
Super medlem

Antal indlæg : 262
Age : 49
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 11/06/08

Tilbage til toppen Go down

Dyrt at bo i Alanya ??? Empty Sv: Dyrt at bo i Alanya ???

Indlæg af mette boelsmand Fre 01 Maj 2009, 12:45

[center]Hej
Ja jeg mener selvfølgelig om det er dyrt at leve i Alanya, ikke at bo der.

Jeg ved godt at alting er steget siden sidst vi var dernede, men blev lidt overrasket da mine kollegaer sagde at det var DYRT.

Tusind tak for jeres svar

Mette

mette boelsmand
Nyt medlem

Antal indlæg : 7
Age : 43
Geografisk sted : karise, Danmark
Registration date : 21/02/09

http://www.123hjemmeside.dk/signelouis.dk

Tilbage til toppen Go down

Dyrt at bo i Alanya ??? Empty Sv: Dyrt at bo i Alanya ???

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Hey Alanya :: Chat :: Chat

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum