Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hele året i Alanya

5 deltagere

Go down

Hele året i Alanya Empty Hele året i Alanya

Indlæg af snowball Fre 11 Jul 2008, 13:47

Ja, jeg bor i Alanya nå, og har bodd her i hele vinter. Jeg har fått gleden av å se årstidene i Alanya og alt som følger med dette. Nå er naturligvis gatene fulle av turister og solen varmer nesten litt for mye.

Men husker du i januar for eksempel, Christina, hvor dødt her var, og regnet plasket ned?

Det er herlig å bo her og det har vært en drøm å bo her på lengre sikt. Jeg har ikke savnet Norge et sekund, og det har vært skjønt å bo her med min mann og at vi har fått lære hverandre bedre å kjenne.

Han er akkurat som jeg trodde han var og mer...sukk...jeg er fremdeles like forelsket.. Embarassed
snowball
snowball
Super medlem

Antal indlæg : 51
Age : 50
Geografisk sted : Alanya
Registration date : 11/07/08

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af Trine Fre 11 Jul 2008, 15:18

Hej
ja det må virkelig være dejligt at bo sammen i Alanya og opleve de forskellige tider, og se hvordan byen og personerne forandre sig afuhænging af årstiden.. jeg har selv været i Alanya både i januar, marts, maj, juni, august, oktober og december dog kun på ferie men kan godt følge dig MHT de tomme og regnfyldte gader. Men om det er januar eller om det er august, er det altid dejligt at være der og man føler sig altid velkommen.
Jeg havde så fornøjelsen at have besøg af Ramazan i 3 måneder i DK fra dec 07 til marts 08 hvilket bare var gude skønt...
Trine
Trine
Admin

Antal indlæg : 329
Age : 45
Geografisk sted : Herlev
Registration date : 10/06/08

https://heyalanya.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af snowball Fre 11 Jul 2008, 15:44

Ja, det er sant...man føler seg alltid velkommen og hjemme i Alanya uansett tid på året.

Så Ramazan ble ikke skremt av vinteren i Danmark? Smile
Jeg er litt redd for det om min mann skulle komme til Norge for første gang i vintermånedene, at han skal få fullstendig klimasjokk hehe. At det skulle bli hans første inntrykk av Norge.
For alt er jo så mye vakrere om sommeren.
snowball
snowball
Super medlem

Antal indlæg : 51
Age : 50
Geografisk sted : Alanya
Registration date : 11/07/08

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af Christinatimm Lør 12 Jul 2008, 03:37

ÅH ja, det kunne godt nok regne nogle dage. Tror der var 3 dage i træk hvor det bare regnede konstant der i januar, det var vildt. Der var jo små floder der løb i gaderne. VILDT.

Det er dejligt at ha set alle årstider af Alanya/Tyrkiet. Nu føles det mere som "ens andet hjem"

HAGL, hvor vildt, vi så oz hagl. Det tod ned i 30 min ca og bagefter gik vi en tur, så have nogle lavet "hagl mænd" det var SÅ cool at se.

GUD hvor jeg savner ALT i Alanya lige nu
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af mille Søn 13 Jul 2008, 15:51

hejsa
da min kæreste var i danmark i 2 måneder i feb. og marts 2008 havde jeg sagt til ham at han skulle ta noget varmt tøj og sko med. og da han kom blev han ved med at spørger om hvornår der kom noget sne for han ville gerne ha meget sne men af gode grunde kunne jeg jo ikke bestemme over vejret.Men han fik da set lidt sne mens han var her og han fik taget nogle billeder af det. så jeg tror ikke det er noget problem med vejret snowball bare han har det rigtige tøj med sig så vil han se det som en oplevelse. husk på at hvis han kom om sommeren så ville det være som at være i alanya men ikke så varmt.

camilla
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af snowball Man 14 Jul 2008, 05:29

Mille, du har helt rett. Det har jeg ikke tenkt på... Han er jo så vant til sommeren, så en norsk vinter er nok bare fint for ham.
Positive thinking Smile
snowball
snowball
Super medlem

Antal indlæg : 51
Age : 50
Geografisk sted : Alanya
Registration date : 11/07/08

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af mille Man 14 Jul 2008, 14:48

jeg har lige selv været i norge for første gang. men det var helt oppe i nordnorge ved Andenes og det var en kæmpe naturoplevelse.

camilla
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af Malene Søn 19 Okt 2008, 11:01

Hejsa Rita..
JA glæder mig helt vildt til at opleve Alanya om vinteren, lyder skønt som du beskriver det. Øde og ikke alle de turister *GG*
Kommer igen om 13dage Glæder mig, har ski ike savnet Dk.
Nå men vi må da mødes til et krus mocca *SS*
Knus Malene smile
Malene
Malene
Super medlem

Antal indlæg : 115
Age : 46
Geografisk sted : Mahmutlar/ alanya
Registration date : 14/06/08

https://heyalanya.danskforum.net/index.htm

Tilbage til toppen Go down

Hele året i Alanya Empty Sv: Hele året i Alanya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum