Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

hvilke hotel har i boet på?

+9
Jette83
camillalovemurat
guffi
shygirl2
Malene
mille
Christinatimm
karina_j1974
Trine
13 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

hvilke hotel har i boet på? - Page 2 Empty Alanya <3

Indlæg af CrazyDanishGirl Søn 25 Apr 2010, 05:28

Jeg har været i Alanya 4 gange og jeg elsker det <3

Seven Otel: Fint nok hotel i Marmaris, men der var lidt rod med at ha værelset klar til tiden, og at køleskabet på værelset ikke virkede, men eller et ok hotel, men god mad, hvis man bestiller halv pension =)

Natur Hotel: Super dejligt og hyggeligt hotel i Bitez, grønne arealer med hængekøjer, stor bar og god restaurant =)

Ark Suit Hotel: Fantastisk hotel i Alanya, hotellet er bare perfekt, med vandrutchebaner, flere pools, god restaurant og pæne værelser =) Det eneste lille minus når man er dansker, var at tjenerne talte for det meste hollandsk (tror 90% af gæsterne var fra Holland) eller tyrkisk. Men et kæmpe plus var, at der er en super sød og god fotograf =)

Villa Sunflower 1: Super fedt hotel i hjertet af Alanya =) helt klart favorit, fantastisk mad, dejlig underholdning, det bedste personale, to pools, pæne værelser, og så ligger det bare perfekt =)

Og så smutter jeg lige 2 uger til Villa Sunflower 2, Alanya, her til juli =)) Alanya 2010 here I come <3

CrazyDanishGirl
Nyt medlem

Antal indlæg : 1
Age : 30
Registration date : 25/04/10

Tilbage til toppen Go down

hvilke hotel har i boet på? - Page 2 Empty Sv: hvilke hotel har i boet på?

Indlæg af miiamis Tirs 13 Jul 2010, 15:16

Villa Sunflower 1 - Som de andre siger: Super fedt hotel:)
Rigtig dejligt mad, god underholdning - perfekt til børnefamilier!
Kan kun anbefales:)

Hacibey - Dejligt hotel. Værelserne var flotte, der var god stemning + et hyggeligt personale! Maden var også god - dog var isene lidt dyre, hæhæ :-) 4 lira fra en magnum is - mens på fx Villa Sunflower - 2.25 xD Kan også anbefales:)

miiamis
Nyt medlem

Antal indlæg : 1
Age : 29
Registration date : 13/07/10

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum