Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ?

Go down

Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ? Empty Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ?

Indlæg af Gæst Lør 20 Feb 2010, 13:55

Hey Er det rigtigt man skal lægge ca 60 tusinde kr første gang man skal have sin dreng på besøg og kun på besøg i Dk?
Fx til en konfirmation som jeg gerne vil have han skal deltage i! til April og være en mdr. efter.. ??
Udlæningestyrelsen siger nogle gange ja og andre gange Nej bliver rigtig forvirret? vil bare gerne have et rigtigt svar på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ? Empty Sv: Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ?

Indlæg af Trine Man 22 Feb 2010, 11:03

Hej

Hvis han ikke har være i et schengen land før og hvis i ikke er gift så ja så skal du ligge en garanti på ca 55.000 kr om det er 2 uger eller 90 dage han skal være her det er de lige glade med.

Da min ex var i danmark brugte jeg mine obligationer som garanti
Trine
Trine
Admin

Antal indlæg : 329
Age : 45
Geografisk sted : Herlev
Registration date : 10/06/08

https://heyalanya.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ? Empty Sv: Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ?

Indlæg af Gæst Man 22 Feb 2010, 11:09

[i]Hmm okay det bare forvirrende når de fortæller hvert sit når man taler med dem.
Men det intet problem for mig har en erstatning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ? Empty Sv: Lægge 60.000 kr. første besøg til dk ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum