Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kan man ændre datoen

2 deltagere

Go down

Kan man ændre datoen Empty Kan man ændre datoen

Indlæg af Christinatimm Lør 13 Sep 2008, 01:41

Ja nu har vi fået indleveret de papire til DK også, så nu venter vi FOR REAL Very Happy

Jeg ser bare at den dag vi har sagt vi vil ha ham herop, der er ingen billetter - flot, men det er der dagen før.
Kan man ændre datoen ??
Vi søgte fra 24 okt og frem - nu må vi ha fra den 23 okt og frem - men kan vi det ???

Knus på en MØG kold lørdag santa
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

Kan man ændre datoen Empty Sv: Kan man ændre datoen

Indlæg af hanim Lør 13 Sep 2008, 06:18

Hej Christina.
Vi havde ikke sat nogen fast dag hvor Veysel skulle rejse, og det var ikke noget problem. Veysel fik brev om at han havde fået visum og at han skulle møde op på ambassaden i Ankara medbringende retur billet, bevis for konto med 2000 euro, rejse forsikringspapirer og papirer vedr skilsmissse og forældreret. De to sidstnævnte er ikke relevant for jer. Derefter blev visum sat til at starte den dag han rejste fra Alanya. Jer er derfor overbevist om at det ikke er afgørende hvilken dag I har sat.
Men skriv en mail til Ambassaden i Ankara og forklar sagen. Jeg har en mailadresse på en meget venlig og samarbejdsvillig dansk dame. Jeg sender den til dig på mail.
Knus Doris Very Happy
hanim
hanim
Super medlem

Antal indlæg : 81
Age : 58
Geografisk sted : Broby
Registration date : 14/06/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum