Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Privat udlejning Alanya Centrum sommer 2012

Go down

Privat udlejning Alanya Centrum sommer 2012 Empty Privat udlejning Alanya Centrum sommer 2012

Indlæg af ullah Ons 30 Nov 2011, 14:43

Hej alle Smile

Jeg og min familie (far, mor, 2 tøser på 15 og 17 år) påtænker at holde sommerferie i Alanya i juli/august 2012 i en 3 ugers periode. I den forbindelse leder vi efter noget privat udlejning i Centrum af Alanya i nærheden af Bazaaren og Harbour-området (der hvor James Dean Bar og Robin Hood Bar ligger) Smile

Vi vil gerne være i gåafstand til alt lige fra by-shopping over strand til nattelivet, da vi som sagt har 2 teen-piger med og har erfaret fra de sidste par års ferier, at vi bruger forholdsvis mange penge på dolmus og taxi (selvom det er billigt i Tyrkiet), når vi skal shoppe og udforske restaurant- og nattelivet med dem.

Jeg henvender mig derfor til dette site for at høre, om der er nogen herinde, som kender til en ferielejlighed med adgang til pool og de ovenfor beskrevne kriterier, som vi evt. kunne leje i perioden lør 21/07 - søn 12/08/2012 (22 dage)? Det skal altså være i en radius af max 1 km i forhold til Østsiden Smile

Muligvis skal der 1 voksen og 2 teen-tøser mere med, så gerne en større lejlighed Smile

Jeg er meget spændt på at høre fra nogen, som måske kender nogen, som kender... Very Happy Så tøv endelig ikke med at skrive...




ullah
Nyt medlem

Antal indlæg : 1
Age : 56
Registration date : 30/11/11

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum