Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Billet bestilling

5 deltagere

Go down

Billet bestilling Empty Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Søn 26 Jul 2009, 09:03

Hejsa

Er der nogen der har erfaring med at bestille kun fly igennem tyrkiet eksperten??? nklæ

Jeg skal til anlanya i okt/nov og er ved og kigge på priser.

Sidste uge lå prisen på omkring 3000 for 14 dage og i denne uge omkring 2400

Er der nogen af jer der har kenskab til tyrkieteksperten og deres priser og om de stadig vil falde lidt???
Vil jo gerne have billetten så billigt som muligt, men ville også være ked af hvis jeg venter for længe og alt så bliver udsolgt nio

Knus Jette

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af hanim Man 27 Jul 2009, 09:46

Hej Jette.
Jeg har købt kun flybillet gennem tyrkiet eksperten flere gange og har været ganske godt tilfreds med det.
Jeg venter som regel til i sidste øjeblik, men der er jo altid en risiko for at der er udsolgt, så det er helt klart en temperamentssag hvor lang tid man vil/tør vente.
Hilsen Doris
hanim
hanim
Super medlem

Antal indlæg : 81
Age : 58
Geografisk sted : Broby
Registration date : 14/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Man 27 Jul 2009, 09:50

Okay lyder super.... Jeg har rejst på charter med dem for nogle år siden, og det var også ganske fint. Men aldrig prøvet kun fly før Smile

Hvad har du kunne få dine billetter til når du har ventet til sidste øjeblik??

Knus Jette

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af hanim Man 27 Jul 2009, 09:53

omkring 1500-2000 kr. Det er ikke lykkedes for mig at få dem billigere..
hanim
hanim
Super medlem

Antal indlæg : 81
Age : 58
Geografisk sted : Broby
Registration date : 14/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Man 27 Jul 2009, 09:59

Okay så 2399,- for udrejse d.1 nov med hjemrejse 14 dage senere... Er vel så ikke specielt dyrt så Smile
og så er jeg jo sikker på at kan komme afsted der Wink

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Trine Man 27 Jul 2009, 11:39

Hej Jette
Jeg bestiller også altid kun fly gennem tyrkiet eksperten med transfer. Det kan altså ikke altid betale dig at vente til sidste øjeblik, jeg har flere gange oplevet at mine billetter er blevet op til 1000 kr dyere i sidste sekund.. jeg køner dem når jeg synes de er billige og tja nogle gange bliver de billigere.. det er bare ærgeligt. ellers køber jeg flybilletter gennem pegasus de er også ret billige.
I september skal vi flyve med turkish airline til istanbul og derfra med pegasus ved den måde spare vi ca 1000 kr hver og vi får flere dage dernede.
Trine
Trine
Admin

Antal indlæg : 329
Age : 45
Geografisk sted : Herlev
Registration date : 10/06/08

https://heyalanya.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Tirs 28 Jul 2009, 04:25

Tusind tak for hjælpen

Jeg har været inde og kigge priser, men det billigste er tyrkieteksperten og så flyver jeg direkte fra Billund til Antalya. Frem for nogle af de andre,hvor jeg skal mellemlande en eller to gange Smile

Men mange tak for hjælpen Very Happy

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mille Tors 03 Sep 2009, 10:17

Hej Jette
Jeg har haft købt kun flybiletter gennem apollo og så flyver man med SAS fra kbh til alanya. bare en oplysning hvis du ikke har bestilt endnu.

hilsen camilla
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mille Tors 03 Sep 2009, 10:18

undskyld ikke fra kbh til alanya men fra kbh til antalya
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mammasine Tors 03 Sep 2009, 10:59

Problemet med Apollo er at de ikke flyver hele året. For mit eget vedkommende passer afgange sjældent med hvad jeg skal bruge.
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mille Tors 03 Sep 2009, 11:57

nej det har du ret i de flyver ikke hele året. med hensyn til afgangen så synes jeg de har bedre afgange end TE de gange jeg har fløjet med apollo har jeg rejst fra kbh ved 6 tiden om morgen og hjem har jeg rejst fra alanya kl. 7 om morgen det synes jeg er gode tider. men det er jo smag og behag.

Hilsen Camilla
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Tors 03 Sep 2009, 12:10

Hej Camilla he

Var slet ikke klar over at Apollo rejser også solgte "kun fly" og helt klart at fortrække direkte forbindelse og "ordenlige" flytider Smile

Jeg har godt nok købt fly. Rejser fra århus til kbh kl.9 og så skal jeg vidre fra kbh kl.12 men skal så også lige lande mellem lande i Istanbul :/ Men billetten var billig og så er jeg der nede kl. 19
Når jeg skal hjem skal jeg flyve fra Antalya 10.30
Syndes det er ok tidspunkt.

Det er godt nok lidt besværligt når jeg skal flyve århus-kbh-Istanbul- Antalya. Men det er det billigste for mig frem for at rejse fra billund,Da jeg så skulle ha en bil til at holde der nede i godt 3 uger.

Men hva... hvad gør man ikke for at komme tilbage til dejlige Alanya Wink

Knus Jette

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Tors 03 Sep 2009, 12:12

Jeg har valgt Turkish airlines, derfor skal jeg mellemlande i Istanbil Smile

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mammasine Tors 03 Sep 2009, 12:47

Mit problem er at jeg som regel rejser 5-6 uger om sommeren og det er de færreste rejsebureauer som vil sælge billetter på deres alm charterfly til så lang tid. Som regel kan det bedre betale sig for mig at tage over Istanbul da TE som jo sælger 5 ugers billetter ofte vil have en pæn sjat for dem. Har en enkelt gang nøjes med 3000 men pt er deres priser skruet vildt op også for næste sommer og de har ikke engang langtidsbilletterne på programmet endnu. Har simpelthen ikke mod på at vente og se om de falder fordi det sjældent er 1 billet jeg skal bruge men 4-5 til en afgang. Så hellere købe i god tid hos pegasus eller turkish airlines. Så slipper jeg også for nogle af de sure ægtepar der ofte er med TE. Ja undskyld udtrykket, men der er altid nogen der bare skal brokke sig over et eller andet.
Jeg arbejder 7-7 så hvis jeg smutter afsted alene en uge skal det helst være natten ml søn og mandag lige efter arbejde og så er pegasus perfekt med deres sene afgang fra KBH kl 1.35 da jeg så kan tage lige fra arbejde og til Kastrup og chekke ind. Skal så bare have det sene fly retur søndag aften så jeg kan møde på arbejde mandag eftermiddag.
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Jette83 Fre 04 Sep 2009, 05:55

Kan godt forstå du ikke har mod på at vente Ghita, når i er mange der skal afsted. Så ville jeg også bestille med rutefly,da det jo ofte er billigere når man bestiller i go tid.
Hahahaha sure ægtepar hihi ej ved godt hvad du mener... Har været på charter et par gange med TE og ja der er altid folk der skal brokke sig over alting... Utroligt... de vil have en billig ferie og så forventer de 1 klasses flytur og 6 stjerne hotel. De skulle skamme sig,til tider har jeg helt ondt af de guider :/
Men ja når du arbejder på den måde som du gør,så kan jeg godt se det praktiske i at ta de sene afgange,som du gør Smile

Jette83
Super medlem

Antal indlæg : 88
Age : 41
Registration date : 23/07/09

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Trine Lør 05 Sep 2009, 15:23

Jeg vil sige jeg kan bedst li at rejse om natten, så får man en ekstra dag dernede.. for jeg kan rejse samme dag jeg er på arbejde, hvilket jeg ikke ville kunne hvis man skulle rejse om dagen...

Mange gange kan det bedre betale sig at købe one way billetter hvis man køber gennem TE og ved at købe oneway billetter aå kan man selv bestemme dagene hvilket man ikke kan med retur.. der hedder den lørdag til lørdag.. ja i ved hvad jeg mener..
Trine
Trine
Admin

Antal indlæg : 329
Age : 45
Geografisk sted : Herlev
Registration date : 10/06/08

https://heyalanya.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mammasine Lør 05 Sep 2009, 23:28

Det er rigtig nok Trine men det er jo det samme man gør med de andre ruteflysbilletter. Synes at det ofte bliver for dyrt med TE enkeltbilletter medmindre man lige finder det rigtige øjeblik at købe dem. Ihvertfald med afgangene fra København
mammasine
mammasine
Super medlem

Antal indlæg : 139
Age : 56
Geografisk sted : København/Mahmutlar
Registration date : 01/09/08

http://mammasine.spaces.live.com/

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mille Søn 06 Sep 2009, 11:36

ja folk tror stadigvæk at når de køber en billig rejse så skal guiderne holde dem i hånden fra de står i kastrup lufthavn til de lander der igen. det er næsten ikke til at holde ud. lige en side bemærkning det er fedt at der stadigvæk er gang i siden for det er ikke så meget jeg har været herinde og jeg har ikke været i alanya i år hvilke er lidt mærkeligt når jeg har været dernede ca. 2 gange om året i de sidste 5 år og min veninde er dernede nu så kan jeg godt mærke jeg savner det.. bare et lille hjertesuk Smile
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Trine Søn 06 Sep 2009, 11:39

mille skrev:ja folk tror stadigvæk at når de køber en billig rejse så skal guiderne holde dem i hånden fra de står i kastrup lufthavn til de lander der igen. det er næsten ikke til at holde ud. lige en side bemærkning det er fedt at der stadigvæk er gang i siden for det er ikke så meget jeg har været herinde og jeg har ikke været i alanya i år hvilke er lidt mærkeligt når jeg har været dernede ca. 2 gange om året i de sidste 5 år og min veninde er dernede nu så kan jeg godt mærke jeg savner det.. bare et lille hjertesuk Smile

Jamen søde.. der er da ikke andet for end at pakke kufferten og komme afsted igen... kunne være super hyggeligt at se dig dernede igen,

Knus
Trine
Trine
Admin

Antal indlæg : 329
Age : 45
Geografisk sted : Herlev
Registration date : 10/06/08

https://heyalanya.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af mille Søn 06 Sep 2009, 11:41

jamen jeg kommer også men først til næste år desværre nu har jeg jo også 2 katte at tage hensyn til.. men kunne jeg tage afsted imorgen så gjorde jeg det.
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Billet bestilling Empty Sv: Billet bestilling

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum