Hey Alanya
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

4 deltagere

Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af Christinatimm Tirs 23 Sep 2008, 12:10

Jeg mener, nu kommer min elskede Cuma jo her - ser ud til at garantien er på plads Very Happy

Hvordan kommer de penge så tilbage til mig igen ?
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af mille Fre 26 Sep 2008, 16:17

cuma skal gemme billetterne og så skal han ta et kopi af siden i sit pas hvor hans billede og navn står og så et kopi af de sider hvor stemplerne for ind og ud rejse er på alt det skal han sende til udlændingeservice i dk når han er tilbage i tyrkiet. når de så får det så frigiver de pengene og siger til banken at de kan frigive pengene. der gik ca. 3 uger så fik jeg pengene igen. men så skal cuma også sende brevet til udlændingeservice lige så snart han kommer tilbage til tyrkiet. men jeg har også hørt at man kan ta til ankara på ambassaden og aflevere det.
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af Trine Lør 27 Sep 2008, 01:27

Ramazan tog til ankara dagen efter han kom til tyrkiet og afleverede kopi af pas og bording cars og 14 dage efter fik jeg garantien tilbage.

Vi fik besked fra ambassaden at han skulle melde dig til ankara, om det ver personligt eller pr. post var lige meget, bare i ankara. da posten er så ustabil i tr ville han ikke sende det da vi gerne skulle have garantinen så hurtigt så muligt.
Trine
Trine
Admin

Antal indlæg : 329
Age : 45
Geografisk sted : Herlev
Registration date : 10/06/08

https://heyalanya.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af Christinatimm Man 19 Jan 2009, 01:55

NÅ - hvor ringer man så han hvis der er gået noget tid - Han siger godt nok han har været der den 7 januar Smile - men ja...

Og hvad skal jeg oplyse når/hvis jeg tinger til Ankara ?? Og på hvad nummer, og er det kun mellem 15-16 igen så ??
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af mille Man 19 Jan 2009, 11:54

Hej Christina
du kan jo prøve og ringe til ankara og hører om de har modtaget brevet fra cuma for når de har fået det burde der ikke gå mere end 2 til 3 uger så får du et brev hvor der står at de har frigivet pengene.
hilsen camilla
mille
mille
Super medlem

Antal indlæg : 124
Age : 52
Geografisk sted : Nordsjælland
Registration date : 25/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af Christinatimm Man 19 Jan 2009, 12:18

Nå oki - han var der den 7 ell 8 januar - så det er vel ok.
Har bedt banken ringe når de hører noget Smile
Christinatimm
Christinatimm
Super medlem

Antal indlæg : 233
Age : 51
Geografisk sted : Kastrup
Registration date : 16/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af margit Søn 25 Jan 2009, 15:23

har du modtaget din garanti
margit
margit
Nyt medlem

Antal indlæg : 17
Age : 48
Registration date : 20/06/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ?? Empty Sv: Hvem gør hvad, når bankgarantien skal tilbage ??

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum